Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Mijn beste zoon heeft Vista Transformation Pack 6.0 op mijn laptop gezet. Leuk om te zien, maar te verwijderen is het niet. Windows weigert de software te verwijderen.\r\nIntussen wordt steeds Auto-protect van Norton uitgeschakeld.\r\n\r\nVraag: Hoe krijg ik dat Pack 6.0 weer van mijn harde schijf af?\r\n\r\nFelicio Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 al geprobeert terug te gaan naar het laatst ingestelde herstelpunt?\r\nof het proberen te verwijderen via ccleaner?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 1 tip dat help is niet toegestaan\r\n\r\ngelieve te verwijderen en lees de huisregels nog eens door\r\n\r\naanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan meer opties ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [quote=Chimera;297555]1 tip dat help is niet toegestaan\n \ngelieve te verwijderen en lees de huisregels nog eens door\n \naanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan meer opties ;)[/quote]\n \nIs Cimera een moderator??\nZo ja, zet het er dan even bij, dat is duidelijk.\n \nNu wordt er niet gesnapt door andere lezers wat er wordt bedoeld of waar het over gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [quote=burgkop;297637]Is Cimera een moderator??\nZo ja, zet het er dan even bij, dat is duidelijk.\n \nNu wordt er niet gesnapt door andere lezers wat er wordt bedoeld of waar het over gaat.[/quote]\n \nHet is zo dat dit een forum is voor en door mensen dit houd in dat iedereen een ander op een foutje mag wijzen en verwijzen naar de huisregels. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [quote=rajo;297684]Het is zo dat dit een forum is voor en door mensen dit houd in dat iedereen een ander op een foutje mag wijzen en verwijzen naar de huisregels.[/quote]\n \nNou voor mij errug onduidelijk waar het op sloeg/slaat, vandaar de vraag.\nIk zit al heel wat jaren op dit furum, maar kan het absoluut niet waarderen als jan en alleman op dingen reageren die ze schijnbaar niet aan staan.\n \nEn al helemaal niet als er op onbenulligheden word gelet, misschien door nieuwkomers, die met huisregels in de hand voor politieagentje gaan spelen.\n \nIk zou zeggen, als iets je niet lijkt, doorgeven aan echte moderator, dan houden wij het bij een centraal punt.\n \nIk kan mij niet herinneren dat ik, in al die jaren, ook maar één lezer heb geschreven om de huisregels nog maar eens door te nemen.\n \nAls ik terecht gewezen zou worden wil ik precies weten waar het over gaat, wat dan onbewust misschien niet goed is gegaan, zonder te hoeven gissen.\nHet is erg makkelijk om steeds te schrijven: lees de huisregels nog eens na.\n \nBij oranje moet je stoppen, dat weet iedereen, maar als je doorrijd krijg je ook geen bon.\n(ik weet even geen betere vergelijing :mrgreen: ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen