Ga naar inhoud

2 avi bestanden in 1 laten samensmelten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

je ka ndeze optie ook met nero vision doen.\r\ndan kan je als je de dvd wilt samenstellen kiezen voor wel of geen menu.\r\nals je 2 avi\'s hebt kan je beter voor geen menu kiezen.\r\nenige nadeel (dat ik ondervind) is dat als je dan naar volgende scene drukt, je direct bij de 2e avi komt.\r\nvoor- en achteruit spoelen is geen probleem.
Link naar reactie
Ik heb Virtualdub gekozen ziet er mij zeer handig uit . Nu lukt alles tot dat ik de 2de film wil laden . Dan krijg ik de volgende error : \r\n\r\n\' Cannot open the segment : ( bestand naam ) : The audio streams have different sampling rates . ( 14483.00000 vs . 14531.00000 ) \'\r\n\r\nweet iemand hoe ik die gelijk kan maken ? Of wat precies het probleem is ?\r\n\r\n\r\nGrtz ..
Link naar reactie
[quote=Robbe 001;297618]Ik heb Virtualdub gekozen ziet er mij zeer handig uit . Nu lukt alles tot dat ik de 2de film wil laden . Dan krijg ik de volgende error : \n\n\' Cannot open the segment : ( bestand naam ) : The audio streams have different sampling rates . ( 14483.00000 vs . 14531.00000 ) \'\n\nweet iemand hoe ik die gelijk kan maken ? Of wat precies het probleem is ?\n\n\nGrtz ..[/quote]\n\nWat je dan kan proberen, is eerst de twee bestanden afzonderlijk met VirtualDub openen, en dan in het Audio menu de bitrate converteren (Full Processing aanvinken en dan Conversion kiezen) naar een bepaalde waarde (44,1 KHz bijvoorbeeld). Nu heeft VirtualDub problemen omdat de bitrate van het geluid in het eerste bestand niet precies gelijk is aan die van het andere bestand. Die twee moeten dus wel eerst overeenkomen. Maak eerst even een kopietje van de bestanden als je het niet vertrouwt.
Link naar reactie
[quote=Robbe 001;297727]Dankj voor je reactie maar kun je het wat uitgebreider uitleggen aub ? \'k snap er niet zoveel van ..\n\nGrtz ..[/quote]\n\nJe opent één van die twee bestanden, en je klikt dan in het menu (ik gebruik een Engelse versie, kan zijn dat je dus even moet zoeken) de optie \"Video --> Direct Stream copy\" aan. Daarmee zeg je dat je het beeld gewoon ongewijzigd wilt laten. Daarna zet je de optie \"Audio --> Full Processing Mode\" aan. Daarmee laat je weten dat je het geluid in dat bestand wilt gaan bewerken. Vervolgens kies je de optie \"Audio --> Conversion\" en daar stel je de opties in die je wilt hebben, zoals de samplerate van het geluid. Meestal ga je voor minstens 44,1 KHz. Daarna kies je \"File --> Save as AVI\" en geef je een bestandsnaam op.\n\nDat hele verhaal herhaal je voor het andere bestand, waarbij je erop let dat je de instellingen voor het geluid precies hetzelfde instelt als bij het eerste bestand (dus bij \"Audio --> Conversion\" staat alles precies hetzelfde). Ook dat bestand sla je opnieuw op, onder een andere naam uiteraard.\n\nNu heb je dus vier bestanden. De twee originele bestanden die je niet bij elkaar kon plakken, en de twee nieuwe bestanden met de aangepaste samplerate. Nu zou je zonder problemen die twee nieuwe bestanden, die nu immers wel dezelfde samplerate hebben, aan elkaar moeten kunnen plakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...