Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Ik gebruik mijn laptop (windows 98 se) zo af en toe voor een presentatie. Nu heb ik wel eens bij een andere presentatie gezien, dat het mogelijk is om met een sneltoets (combinatie) het scherm (tijdelijk) zwart te maken (de toets Z) - dit werkt niet bij mijn laptop. Weet iemand zo\'n sneltoets (combinatie) voor Windows 98 se? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Je kunt een simpel powerpoint-bestand maken met alleen een zwarte dia. Sla \'m op als .pps en zet \'m op je bureaublad. Even dubbelklikken erop, en je scherm zal zwart worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Bij powerpoint kun je gewoon op de B drukken, dan gaat het scherm op zwart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 [QUOTE=avv;297473]Bij powerpoint kun je gewoon op de B drukken, dan gaat het scherm op zwart.[/QUOTE]\nBedankt voor je reactie. Jouw optie werkt helaas niet, maar ik ben er net achter gekomen, dat de toets Z het niet doet in alle weergaves, behalve bij diavoorstelling\r\nDie weergave had ik nog niet geprobeerd (blijkt)\r\nNogmaals bedankt voor je reactie.\r\nGr. remokit Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen