Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nik heb nu al bijna 15 maanden de U.S. Robotics router (type USR9107). Internet heeft het altijd goed gedaan. Maar vanaf het moment dat ik voor het eerst verbinding maakte met het internet kon ik niet meer in de configuratie van de router komen door het ip van de router in IE in te voeren. Het ip-adres van de router moet dus zijn verandert, anders zou ik er nog gewoon in moeten komen. Niet dat dat al die tijd erg is geweest, want ik heb nooit instellingen moeten verander. Maar nu moet ik toch ff rondneuzen in de instellingen van m\'n router.\r\n\r\nIk heb al een tijd gezocht op het internet, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt.\r\nErgens las ik dat ik naar start --> uitvoeren moest gaan en daar \'command\' moest intypen. Vervolgens heb ik \'ipconfig\' ingetypt en toen kreeg ik dit:\r\n[img]http://img187.imageshack.us/img187/8610/ipwa3.jpg[/img]\r\n\r\nIk heb toen het standaardgateway adres ingevoerd als adres in IE, maar dat werkte ook niet.\r\n\r\nHulp zou heel handig zijn, want ik weet echt niet meer wat ik moet doen...\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nneut Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 je ziet heit je isp internet adres en niet van je router\r\n\r\nvermoedelijk behoort deze te beginnen met 192.168\r\n\r\nje router een harde reset geven is het eerste wat in mijn gedachte komt, want deze heeft de hik gekregen door iets Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Het standaard adres van de router is 192.168.1.1 Maar die doet t dus niet. En reseten heb ik nu al ontelbare keren gedaan, maar zonder succes.\r\nBedankt in ieder geval voor deze snelle reactie :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 er is een verschil tussen soft reset en harde reset\r\n\r\nzet hem eens een 24 uur zonder stroom (dus tussen je netwerk uit en de voeding uit de router)\r\n\r\n(normaal is ruim 10 secoonden de reset ingedrukt houden voldoende, maar op deze super harde manier hoop ik de fabrieksinstellingen voor je terug te krijgen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen