Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Goedendag\r\n\r\nIk speel counter-strike source en ben een eigen clan begonnen. Bij een clan hoort natuurlijk een site en server’s. Ik zei dat ik de site wel zal maken. \r\n\r\nToen ik begon vond ik een site waar ze het uitlegde, alles ging goed maar ik moest op funpic.org een account aan maken en daar via ftp het bestand uploaden (webspell of Nuked-Klan) maar elke keer als ik dat doe krijg ik een foutmelding “Er is een fout opgetreden bij het naar de FTP-server kopiëren van een bestand. Zorg ervoor dat u de bevoegdheid hebt om bestanden naar de server te kopiëren.\r\nDetails: The server name or Adress could not be resolved. ” \r\n\r\nhopelijk weten jullie wat ik moet doen of weten jullie misschien een alternatief voor funpic.org \r\n\r\nMvd\r\n\r\nTrysho\r\n\r\nPs. Zo ziet de site er nu uit [URL=\"http://teamchaos2.te.funpic.org/webspell/\"]klik[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 details de server naam of adress kan niet bij verversd worden klopt dit,\r\n\r\nen misschien een foute adres of wachtwoord :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen