Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 vandaag was ik naar internetradio aan het luisteren,en opeens hoor ik een kraak geluid \r\nvan 2 sec en dan gaat de fan loeien topsnelheid:( \r\nhet gebeurt om de 5 minuten alles doet het gelukkig nog (wie weet raad:confused:) \r\nhet is een pc van één jaar oud een hp 7380.nl al vast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Je zou het prog. everst even kunnen installeren en dan kijken wat de temperaturen zijn. Heb je jouw pc al eens schoongemaakt. Als je jouw pc losmaakt zie je dat vanzelf. (Let wel op de garantie, dat die niet vervalt , ivm verbreken van lak of zegels) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 [quote=Clyde;297376]vandaag was ik naar internetradio aan het luisteren,en opeens hoor ik een kraak geluid \nvan 2 sec en dan gaat de fan loeien topsnelheid:( \nhet gebeurt om de 5 minuten alles doet het gelukkig nog (wie weet raad:confused:) \nhet is een pc van één jaar oud een hp 7380.nl al vast bedankt[/quote]\nEerst kijken of je nog garantie hebt, begin daarmee, bel voor de zekerheid even de leverancier.\nGeen garantie mer?\nJa dan kun je op je strepen gaan staan bij de leverancier, omdat je mag aannemen dat een computer langer dan een jaar mee gaat, dat is je recht.\nLeverancier betaald dan het grootste deel van de kosten en jij zelf het kleinste deel.\nIn dit geval zou ik helemaal niets zelf betalen.\n \nAls kast niet verzegeld is, zou ik hem openmaken en eens kijken hoeveel stof erin zit.\nIs dit minimaal, dan kun je ervanuit gaan dat er wat anders aan de hand is, of het is zo dat hij wat kritisch staat afgesteld in de Bios.\nMerk je dan gauw genoeg als je de stofzuiger erop zet, doe het wel voorzichtig.\nDan zou hij het weer moeten doen.\n \nZo niet, ja dan wordt het een welles nietes kwestie bij je leverancier.\nMaar je hebt er recht op, dus of je het \"gevecht\" áán gaat ligt aan je zelf,\n \nMocht het blijken dat het eigen schuld is, kast laten vallen of zo, is het natuurlijk een heel ander verhaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen