Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Ik wil Windows 98SE naast mijn huidige Vista installeren... Ik wil graag niet helemaal van vooraf beginnen, dus gewoon nu op een andere partitie zetten. Maar hoe gaat dit lukken..? :confused: Ik ga Windows 98SE dan gebruiken voor spellen enzo, want met Vista Ultimate trekt m\'n pctje het niet :neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Dat moet eigenlijk andersom, dus eerst Windows 98 en dan pas Vista. Nu heb je daar aparte software voor nodig, die ervoor zorgt dat die twee elkaar niet in de weg gaan zitten. Daar ben ik verder ook niet zo in thuis, misschien dat iemand anders je daarmee kan helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Die apparte software is bij microsoft gratis te downloaden ,,je hoeft dan ook helemaal niet met verschillende partitie\'s en meer moeilijke dingen te werken .\nIk weet niet precies wat en waar ,maar heb er ergens iets over gelezen.\n \nHet prg heet ,,virtual pc en is hier te vinden \n[URL]http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/home/virtualpc.aspx[/URL] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen