Ga naar inhoud

Outlook adressen en mails

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe computer met een nieuwe windows installatie. Op mijn oude harde schijf staat ook nog een windows installatie. In de nieuwe windows heb ik volledig toegang tot alle bestanden op mijn oude harde schijf. Nu wil ik graag toegang tot mijn contacten en mails van de Outlook op de oude harde schijf. Kan iemand mij vertellen waar Outlook deze opslaat of hoe je er op een andere manier toegang tot kan krijgen?\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroeten,\r\nGD Runia
Link naar reactie
Standaard staan de bestanden hier.\r\n\r\nMail:\r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\(Naam of Admin)\\Local Settings\\Application Data\\Identities\\{..............}\\Microsoft\\Outlook Express\r\n\r\nAddress Book\r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\(Naam of Admin)\\Application Data\\Microsoft\\Address Book\r\n\r\nAfhankelijk van hoeveel schijven en partities je hebt,is de driveletter van de oude Windows schijf\\partitie nu natuurlijk geen C:\\ ;) \r\n\r\nGebruik de importeer-functie in Outlook Express om naar de betreffende map te bladeren.\r\n\r\nNB:Maak eerst een kopie van de oude mappen Outlook Express en Address Book,voor je iets gaat doen,dan heb je altijd iets om op terug te vallen als er iets onverhoopt verkeerd gaat.\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...