Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe computer met een nieuwe windows installatie. Op mijn oude harde schijf staat ook nog een windows installatie. In de nieuwe windows heb ik volledig toegang tot alle bestanden op mijn oude harde schijf. Nu wil ik graag toegang tot mijn contacten en mails van de Outlook op de oude harde schijf. Kan iemand mij vertellen waar Outlook deze opslaat of hoe je er op een andere manier toegang tot kan krijgen?\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroeten,\r\nGD Runia Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 je moet ze eerst opslaan dat is alles wat ik weet\r\n\r\nik weet niet waar die optie is sorry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Standaard staan de bestanden hier.\r\n\r\nMail:\r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\(Naam of Admin)\\Local Settings\\Application Data\\Identities\\{..............}\\Microsoft\\Outlook Express\r\n\r\nAddress Book\r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\(Naam of Admin)\\Application Data\\Microsoft\\Address Book\r\n\r\nAfhankelijk van hoeveel schijven en partities je hebt,is de driveletter van de oude Windows schijf\\partitie nu natuurlijk geen C:\\ ;) \r\n\r\nGebruik de importeer-functie in Outlook Express om naar de betreffende map te bladeren.\r\n\r\nNB:Maak eerst een kopie van de oude mappen Outlook Express en Address Book,voor je iets gaat doen,dan heb je altijd iets om op terug te vallen als er iets onverhoopt verkeerd gaat.\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Hmm, de Outlook Espress map is leeg. En de Adress Book is er niet maar dat moet waarschijnlijk de map Outlook zijn in dezelfde directorie en daar staan twee bestanden in:\r\nextend.dat en outlook.pst\r\n\r\nHoe zit dit precies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Oops,je hebt duidelijk aangegeven dat het Outlook betreft en ik ben er onterecht vanuit gegaan,dat je Outlook Express bedoelde,sorry :oops: \n \nOutlook gebruikt het *.pst bestand zowel voor de mail als de adressen heb ik begrepen.\n \nKijk of je vanuit Outlook het pst bestand kunt importeren.\n \nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen