Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb een paar maanden geleden een Dual Core gekocht.\r\nMaar hoe zit dat nou precies in elkaar?\r\nMet wat kan ik een Dual Core 1,86 Ghz mee vergelijken?\r\n\r\nEn waarom speel je de games alleen maar op 1 Core?\r\nWeet iemand toevallig hoe dit allemaal zit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 1. de game\'s hebben zich nog niet aangepast\n\n2.als een programma het niet ondersteund werk je dus maar op 1.8 ghz \n\n3. dus als je geen softwere hebt heb je weinig aan Dual Core\n\n4. maar het is wel de toekomst, dus je loopt al wel voruit, zeker als alles op Dc word aangepast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen AGP en PCI-E?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Dat zijn twee verschillende manieren om uitbreidingskaarten in de computer aan te sluiten. De AGP slot is inmiddels verouderd, maar werd destijds geïntroduceerd als een slot voor videokaarten, die doorgaans een snelle verbinding met de processor en het geheugen nodig hebben. PCI kon dat niet aan, dus werd AGP bedacht.\nTegenwoordig zijn eigenlijk alle moederborden uitgerust met PCI-e slots. Dit zou de universele opvolger van PCI én AGP moeten gaan worden. Er zijn verschillende groottes, variërend van PCI-e x1 tot en met PCI-e x16. Het verschil zit \'m in de lengte van de slot en dus het aantal verbindingen (en dus de snelheid) van die slot. Hier kunnen zowel videokaarten als andere uitbreidingen in (geluidskaarten en zo), al zijn het voornamelijk de videokaarten die er gebruik van maken. De meeste andere kaarten worden nog altijd voor PCI gemaakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Zijn er zo eigenlijk al pci-e kaartjes? (de niet-video dan uiteraard ;)) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen