Ga naar inhoud

Systeem geupgrated* nu doet hij het niet meer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\nIk heb m\'n systeempje maar weer eens bij de tijd gebracht. Met: \r\nIntel Core2Duo 6400 \r\nMSI 965 Neo \r\n2x DDR2 Kingston 512mb ram geheugen \r\nMSI Geforce 7950GT 512mb ddr3 \r\n\r\nDus: ik vrolijk alles installeren,ik had nog een harde schijf,Sata 80gb,maar toen alles erop en eraan zat wil ik heb opstarten dus ik sluit de monitor aan en druk op de start knop. \r\nEr komt een zacht geruis wat natuurlijk te danken is aan de toch best wel stille CPU. \r\nIk doe het beeldscherm aan en VOILA! Het bericht no signal.Ik vloek en probeer het opnieuw. Weer niets. Ik haal mijn PC uit elkaar en bouw hem opnieuw. Weer niets.\r\n\r\nweet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? \r\nAlvast Bedankt\r\n\r\n\r\nHoe spel je in vredesnaam geupgradeted
Link naar reactie
Ah ja, dat had ik erbij moeten zetten dom dom dom \r\nIk had daar in eerste instantie ook aan gedacht (voeding) en heb dus ook een betere gekocht want die ik eerst had deed het ook niet. Deze zou hem makkelijk aan moeten kunnen Coolermaster Real Power 450W PFC Voeding ook nog gecontroleerd of er genoeg ampere bij zit en dat zit er. Verder hoor ik wel piepjes zoals hij normaal ook doet. Alleen normaal heeft hij beeld :-S
Link naar reactie
[quote=Junior;297129]Ja hij geeft wel piepjes en we hebben al naar zo\'n computerkerel gebeld. Alleen je weet hoe het met dat soort lui gaat. 3 maanden later bellen ze terug om te vertellen dat ze 8 maanden later nog wel een plekje vrij hebben :p maar ja toch bedankt. Waarschijnlijk is het niet op te lossen op forums :-([/quote]\n \nZo gaat het echt niet met dat soort lui.\nEr zijn hier diverse zaken waar je metteen terecht kunt !!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...