Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Hallo, \r\nIk heb m\'n systeempje maar weer eens bij de tijd gebracht. Met: \r\nIntel Core2Duo 6400 \r\nMSI 965 Neo \r\n2x DDR2 Kingston 512mb ram geheugen \r\nMSI Geforce 7950GT 512mb ddr3 \r\n\r\nDus: ik vrolijk alles installeren,ik had nog een harde schijf,Sata 80gb,maar toen alles erop en eraan zat wil ik heb opstarten dus ik sluit de monitor aan en druk op de start knop. \r\nEr komt een zacht geruis wat natuurlijk te danken is aan de toch best wel stille CPU. \r\nIk doe het beeldscherm aan en VOILA! Het bericht no signal.Ik vloek en probeer het opnieuw. Weer niets. Ik haal mijn PC uit elkaar en bouw hem opnieuw. Weer niets.\r\n\r\nweet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? \r\nAlvast Bedankt\r\n\r\n\r\nHoe spel je in vredesnaam geupgradeted Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Hoor je geen piepjes en hoeveel watt voeding heb je (staat op de zijkant) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ah ja, dat had ik erbij moeten zetten dom dom dom \r\nIk had daar in eerste instantie ook aan gedacht (voeding) en heb dus ook een betere gekocht want die ik eerst had deed het ook niet. Deze zou hem makkelijk aan moeten kunnen Coolermaster Real Power 450W PFC Voeding ook nog gecontroleerd of er genoeg ampere bij zit en dat zit er. Verder hoor ik wel piepjes zoals hij normaal ook doet. Alleen normaal heeft hij beeld :-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Deed het ook niet bedoel ik mee dat hij het daardoor waarschijnlijk niet deed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 jha, dat is altijd gokken , zeker als je geen vervangende onderdelen hebt,\n\nGeeft hij ook piepjes ?\n\nJe kan altijd naar een computers zaak gaan , aleen zijn daar koste aan verbonden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ja hij geeft wel piepjes en we hebben al naar zo\'n computerkerel gebeld. Alleen je weet hoe het met dat soort lui gaat. 3 maanden later bellen ze terug om te vertellen dat ze 8 maanden later nog wel een plekje vrij hebben :p maar ja toch bedankt. Waarschijnlijk is het niet op te lossen op forums :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ik denk dat we langs elkaar heen praten wat voor een piepjes geeft de pc 1x of 2x enz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 [quote=Junior;297129]Ja hij geeft wel piepjes en we hebben al naar zo\'n computerkerel gebeld. Alleen je weet hoe het met dat soort lui gaat. 3 maanden later bellen ze terug om te vertellen dat ze 8 maanden later nog wel een plekje vrij hebben :p maar ja toch bedankt. Waarschijnlijk is het niet op te lossen op forums :-([/quote]\n \nZo gaat het echt niet met dat soort lui.\nEr zijn hier diverse zaken waar je metteen terecht kunt !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Geef eens het aantal piepjes en de volgorde van lengte van de piepen. Ik denk dat je te maken hebt met een hardwareconflict. De piepjes kunnen ons misschien verder helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Ik heb hem nog eens opgestart en nu hoor ik helemaal geen piepjes meer, en animal dat soort zaken hebben toch garantie nodig (correct me if i am wrong) Dus geen piepjes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Zelf gebouwd? Heb je wel eens van statische electriciteit gehoord?\nBij het bouwen, had je toen alles en jezelf netjes aan aarde gelegd? Zo niet, kan het moederbord wel eens zijn \"opgeblazen\", of je bios, of de processor of geheugen...\n\nAl een bios reset gegeven? (als dat gaat) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ja zelf gebouwd,maar ik heb van die rubberen handschoenen gebruikt en niet op tapijt gestaan enzo,dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik hem opgeblazen heb. Ik kan ook geen reset geven,want ik heb helemaal geen beeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 dan moet je de batterij er uit laten voor een dag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ok bedankt voor de tip. Ik ga het proberen, en als ik vragen mag waarom? (dat is beleefd hoor niet zo van waarom zou ik) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 De Bios Is een Schipje Die Stroom nodig heeft om zijn inhoud te bewaren,\n\nValt deze stroom wel, ressest hij zich naar de standaard instellingen (vergeet tijd Hdd\'s enzo ) \n\nDat heb je ook wel eens als je batterijtje op is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Als het goed is, zit er ook een jumper op je moederbord die je bios reset.\nStaat in je boekje van het MB.\n\nEn rubbere handschoenen tegen statische electriciteit??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 ja inderdaad dat kan ook, maar met de baretij er uit geeft het zelfde Effect,\n\nAls je die jumper niet kan vinden is dat altijd een oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ok bedankt ga ik eens proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Nou vandaag heeft de computergast hem meegenomen. Allemaal hartstikke bedank voor de hulp. Ik ben benieuwt wat het nou was. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen