Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ik wil graag een film van 754mb (mpeg) op een DVD branden met het programma \'Sonic MyDVD\'. Als ik de film importeer in het programma krijg ik geeft hij aan dat ik 212,89mb te kort ruimte heb op de DVD. Ik heb dit met meerdere films.\r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 waarom geen vcd of svcd branden,past op een cd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Als het echt een mpg file is volgens de dvd normen ,dan mag hij zelfs 4 gig groot zijn.\nIs het wel een mpg ,,is het toch geen avi file(divx) ,want dan kun je zulke meldingen wel eens krijgen ,maar ga je dan toch branden ,dan blijkt het vaak toch te passen.\n(als vcd of svcd past het ook niet ,want dan kan er maar 1 uur op een cd ,en als svcd zelfs maar 45 minuten)\nIs het echt wel een melding dat er op de dvd te weinig plaats is ,het kan namelijk ook zijn dat er op de hd te weinig plaats is ,omdat de film vaak wordt omgezet en tijdelijk op de hd wordt opgeslagen en pas daarna wordt gebrand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 bii de instellingen van het brandprogramma kan je ook kiezen waar je het tijdelijke bestand wil opslaan voor het branden deze zou je op een locatie moeten zetten die voldoende opslagruimte heeft het probleem zal waarschijnlijk verholpen zijn.na het branden wordt het Image bestand automatisch verwijderd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen