Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Ik ben op zoek naar een programma dat formulieren kan maken in html, Bv voor het het invullen van naam en adres gegegevens op een site, en deze dan te versturen met een mailto knop (of op een andere manier) \r\nHoop dat iemand me een tip kan geven,\r\nJan b :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Als je een formulier wilt maken met meer dan alleen:\r\nNaam:\r\nEmail:\r\nWebsite:\r\nBericht:\r\nDan kan je gewoon in frontpage (of wel progje je ook gebruikt) gewoon het formulier van MijnMailForm.nl of Terradon.nl aanpassen en dan kan je gewoon een formulier maken met zoveel vakjes als je zelf wilt!\r\nZie mijn bijlage (een .zip bestand) voor duidelijkere uitleg.\r\nGroeten,\r\nRL Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [url]http://www.tools4php.com/[/url]\r\nDe demoversie is gratis en voldoet voor een simpel formulier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Allemaal dank voor de hulp, zo kom er ik er wel uit :p :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Graag gedaan :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen