Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds vandaag een niewe router aangeschaft.\r\nHet gaat om een Linsys Wireless-G Broadband Router Type: WRT54GL\r\nZodra ik met behulp van de CD de router wil instellen gaat het fout.\r\nEerst word gezegt hoe je het reset, Dan gebeurt er van alles en komt eer een beeldje met password. Maar dit is juist het probleem er staat helemaal nergens wat het password is. En op geen een manier kan ik dit veranderen of wat dan ook.\r\n\r\nWeet iemand een oplossing, dan graag een reactie a.u.b.\r\n\r\nGroetjes, Joey Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Hallo Mister J.\n \nStaat toch echt in de handleiding haha. Laat het gebruikersnaam feld leeg, en het wachtwoord is admin.\n \nGroetjes Erik Rothuis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 [QUOTE=PD2RTO;296932]Hallo Mister J.\r\n \r\nStaat toch echt in de handleiding haha. Laat het gebruikersnaam feld leeg, en het wachtwoord is admin.\r\n \r\nGroetjes Erik Rothuis[/QUOTE]\r\n\r\nhaha, dit heb ik ook gelezen maar gebruikersnaam kan in niet invullen word niet om gevraagd en admin werkt niet als ik dan op \'next\' klik dan vraagt ie weer om het password. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Hallo Mister J.\n \nZorg ervoor dat dit wel in kleine letters getyped wordt. Voor de zekerheid even de router resetten naar fabrieksinstellingen, door de reset knop 10 seconden ingedruk te houden.\n \nGroetjes Erik Rothuis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen