Ga naar inhoud

Hij doet t niet

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\nIk heb een probleem. Mijn webiste werkt namelijk niet naar behoren. Als je hem in firefox bekijkt zie je helemaal geen achtergrond en als je hem in IE bekijkt zie je alleen maar de achtergrondkleur en niet het plaatje. Weet iemand hoe dat kan en hoe ik het kan voorkomen? De url van mijn website is:\r\n[url]http://probeer.8888mb.com/zuiderzee.html[/url]
Link naar reactie
Dit is jouw code\r\n[code]{background-image: url(t_Layout-definitivos copy.jpg);[/code]\r\n\r\n2 Punten:\r\n\r\n[B]1e punt.[/B] Staat het plaatje niet in een map? Zoja dan hoort het images/t_Layout-definitivos copy.jpg te zijn.\r\n\r\n[B]2e punt[/B] t_Layout-definitivos copy.jpg Probeer in je images geen spatie te laten is alleen maar lastig voor browsers maak er net zoals in het begin een _ van inplaats de spatie.
Link naar reactie
Hey,\nEr is een nieuw probleem. Ik heb het probleem van het laden van de pagina (de browser gaf vaak een time-out) opgelost door alleen de header als achtergrond plaatje te gebruiken. Maar firefox pakt de achtergrond kleur nu niet meer. Hoe komt dat en hoe kan ik dit oplossen? de nieuwe url is:\n[url]http://probeer.8888mb.com/zuiderzee2.html[/url]
Link naar reactie
Hi Meandl....Ik probeerde je website te openen door op je url te klikken en na 2 keer, verscheen je site.\r\n\r\nIk zie dat je het bovenste frame erg breed hebt gemaakt, want het woord \"water\" past niet in het scherm en beneden kan ik ook niet met de schuifbalk schuiven.\r\n\r\nVoor de rest gaat alles goed tijdens het openen.\r\n\r\nTip ! Bovenste frame kleinere maten te geven.\r\n\r\nfranslj
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...