Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Ik kan plotseling niet meer in Windows Update komen, krijg een melding \"bedankt voor uw belangstelling voor downloads maar deze site is alleen voor Microsoft Windows\"; aparte link voor Mac erbij.\n\nIs dat bij anderen ook zo?\n\nNB: hee, opeens werkt het weer wèl; rare toestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 had gister een schone installatie van windows ME gedaan, dus ik wilde daarna eerst alle updates even binnenhalen. \nzo gezegd zo gedaan, eerst IE 6 geinstalleerd, maar daarna wilde ik de andere update binnen halen, maar krijg dezelfde foutmelding die jij krijgt.\n\nbij mij werkt het nu niet meer, maar ik hoop dat het net als bij jou \"vanzelf\" weer over gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Heb inderdaad wel eens hetzelfde, je kunt proberen om alle cookies en tijdelijk bestanden te verwijderen..\r\n\r\nVerder is het denk ik aan MS.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen