Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Als ik in Outlook (niet Express) een bericht maak en ik klik op verzenden dan komt het in de Outbox terecht. Ik krijg het dan niet verzonden.\r\nIk kan wel gewoon berichten ontvangen.\r\nWie weet raad?\r\nRob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Het kan zijn dat het emailadress niet goed staat\r\nMaar bovenin bij outlookexpress staat verzenden/ontvangen als je daar is op klikt werkt het misschien wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Nee, het emailadres is goed en ik heb al 10 keer op verzenden/ontvangen geklikt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Zeer waarschijnlijk een probleem met je SMTP-instellingen.\r\nDie eens even nakijken. \r\nIk weet niet of je de mogelijkheid van webmail bij je provider hebt, anders een keer inloggen op je webmail en vandaar uit een mailtje proberen te versturen.\r\nAls dat ook niet lukt heeft je provider een probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen