Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Heb sinds een tijdje bovengenoemd draadloos toetsen boord en bijhorende muis.Nu heb ik het volgende probleem met het toetsenboord:\r\n\r\nAls ik in IE7 zit en ik druk op de sneltoets voor bv: e-mail, maar ook de zelfprogrammeerbare toetsen voor snelstarten van een toepassing, krijg ik de menubalk van IE7 boven in het scherm (terwijl ik deze in IE7 heb uitgeschakeld), ik weet dat de balk met Alt weer weggedrukt kan worden, maar het is erg irritant.\r\nIemand een idee hoe ik dit op kan lossen?\r\n\r\nIk heb de software van het toetsenboord al opnieuw geinstalleerd.\r\nEr zit in het programma van het toetsenboord geen optie op dit op te lossen.\r\n\r\n\r\nKan zijn dat deze post niet in het juiste onderwerp staat, maar leek me toch het meest logisch. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Daar is volgens mij nu nog niets aan te doen. Ik las wel ergens een manier om de hele menubalk buiten spel te zetten, dat zou je ook kunnen doen:\n[quote][I]1 Open the Group Policy editor: run gpedit.msc[/I]\n[I]2 Go to: Administrative Templates > Windows Components > Internet Explorer[/I]\n[I]3 Deactivate the policy: \"Turn on menu bar by default\"[/I]...[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 het lukt mij niet om in het betreffende menu te komen.\r\nik neem aan dat wordt bedoeld uitvoeren: gpedit.msc\r\n\r\nmaar ik krijg dan een foutmelding\r\n\r\nwindows kan bestand niet vinden. controleer of u de naam juist hebt ingevoerd. ga naar start en uitvoeren om te zien of het bestand bestaat.\r\n\r\nbestand is via die weg ook niet te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 [QUOTE=marijtje;296914]Daar is volgens mij nu nog niets aan te doen. Ik las wel ergens een manier om de hele menubalk buiten spel te zetten, dat zou je ook kunnen doen:[/QUOTE]\r\n\r\ndie quote van jou komt van een server af\r\n\r\ngp edit staat voor group policy edit en msc is microsoft console Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 [quote]...[COLOR=#000000]maar ook de zelfprogrammeerbare toetsen voor snelstarten van een toepassing, krijg ik de menubalk van IE7 boven in het scherm...[/COLOR][/quote]\n[COLOR=#000000]Ik gebruik IE7 zelf nog niet maar is het niet zo dat de Ctrl toets dat menu activeert? Als dat zo is zou je een andere toetsen combinatie met AltGr kunnen instellen.[/COLOR] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen