Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Hallo ik heb een vraagje ik wil men netwerk veranderen.\r\nHoe ziet het er nu uit : \r\nBeneden verdieping :\r\nSpeedtoutch modem 510 multi met een pc bedraad aan en een ps2 , aan de modem hangt ook een sitecom printserver en ook nog een linksys access point een wap54g.\r\nVia het access point is een laptop verbonden. \r\nBoven verdieping :\r\nDaar hebben we een linksys range expander een wre54g en daar maken 2 desktops verbinding mee en af een toe ook eens de laptop.\r\nZolder verdieping :\r\nDaar staan nu 3 desktops zonder internet .\r\n\r\nWat wil ik nu Beneden en boven verdieping blijven hetzelfde maar voor de zolder zou ik een oplossing willen voor ook op die pc\'s internet maar prob is dat zijn win 2000,98,95 pc\'s.\r\nIk zou nu eigenlijk willen dat op de zolder er een soort centrale ontvanger is die zorgt dat ik er een switch aan kan hangen en dan vanaf die switch netwerkkabels kan leggen naar de pc\'s op zolder is daar een mogelijkheid voor?\r\n\r\nPs als ik een ontvanger koop liefst ook van linksys dat maakt het makkelijk en een switch heb ik nog .\r\nTnxks bij voorbaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen