Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Het is heel gemakkelijk te maken en gratis\r\n [url]http://www.mypunbb.com/create.php[/url]\r\n\r\n\r\neven een voorbeeld wat ik doe er mee\r\n[url]http://djforum.mypunbb.com/[/url]\r\n\r\nje kan het ook voor je een groepje vrienden/familie/gezin/enz. gebruiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Een andere optie is een gratis host zoeken met ondersteuning php 4/5 en mysql. Zet er dan vervolgens bijvoorbeeld de laatse versie van phpBB op of Simple Machines Forum of andere die gratis is en op php gebasseerd is.\r\nForums zoals phpBB en SMF zijn veel krachtiger en voor phpBB is een groot aanbod een thema\'s beschikbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 ik raad SMF aan! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 En daarvoor moet je een topic dat bijna een jaar oud is opgraven? Vooral als SMF in de tweede post al is aangeraden :-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 FooBar heeft gelijk, weer een oud topic dat opgegraven wordt.\r\n\r\nKan modje niet iets regelen dat topic waar al bijv 3 maanden niets in gepost is automatisch gesloten worden ofso?? :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 En inmiddels is er ook al MyBB die erg snel aan het groeien is qua populariteit.:)\n \nEen auto-slotje zou wel leuk zijn maar daarvoor is een mod nodig, bij mijn weten heeft niemand die gemaakt en allemaal post met zo\'n slotje er op ziet er ook niet uit.\n \nMensen moeten gewoon een beetje op de datum letten.:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Zou inderdaad de oplossing zijn, maar vooral nieuwelingen zien dat niet ;)\r\n\r\nIkzelf gebruik ook MyBB, is lekker makkelijk aan te passen aan je wensen :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Of een waarschuwing als je probeert te posten in een topic ouder dan X. \"Waarschuwing: Dit topic is ouder dan X. Posten in oude topics wordt niet op prijs gesteld als je niks substantieels toevoegt. Doorgaan?\".\r\n\r\nDan heb je geen topics die allemaal gesloten zijn. OTOH, je hebt wel evengoed een mod nodig... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2009 Er is wel een mod (hack dus) die zorgt dat nieuwe users niet in oude posts kunnen posten als ik het me goed herinner, totdat ze zelf x posts hebben gedaan.\nMaarja, gezien het up2date houden van dit forum door admin kun je het integreren van zo\'n hack wel vergeten denk ik. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen