Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb een Dell Latitude C610. Alles werkt perfect, maar ik heb één\r\nirritant probleem.\r\n\r\nAls ik de laptop opstart dan werkt de muis oke, maar als ik de laptop\r\nverplaats dan begint de cursor te lopen. Je moet dan met de laptop\r\nschuiven en verplaatsen totdat deze weer stil staat.\r\n\r\nSoms is het zo erg dat de cursor zelf programma\'s opent en sluit. Dit\r\nis echt vervelend, want dan moet je echt de Dell herstarten om dit te\r\nstoppen.\r\n\r\nHet maakt niet uit of je een gewone muis gebruikt, de muisbesturing\r\ntussen de toetsen of de mousepath!\r\n\r\nWaar zou dit aan kunnen liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 hej!\r\nis dat een draadloze muis?\r\ndan moet je even naar de ondergrond vd muis kijken, hij kan reageren op kleuren!\r\nmet een gewone old skool muis met balletje, even schoonmaken.\r\nmocht de muis \'ín\' de laptop zitten, dan weet ik het niet \r\ngrtz, Koos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Het is geen draadloze muis of iets dergelijks. Het ligt niet specifiek aan de muis, maar aan de laptop zelf denk ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Mocht je er niet uitkomen :\n[URL]http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/dellcare/nl/contact_us?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Heb hetzelfde met mijn Dell van hetzelfde type. Gelukkig niet zo erg als die van jou.\r\nHeb al van alles geprobeerd, en het enige wat tijdelijk helpt is een keer de drivers van de touchpad opnieuw installeren.\r\nSoms kan ik het probleem ook oplossen door de losse USB-muis er uit te halen en opnieuw aan te sluiten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen