Ga naar inhoud

C&C Generals

Aanbevolen berichten

Als ik C&C tijdje speel word het beeldscherm opeens zwart\r\nHet zegt dan \"No signal\" En wordt dan zwart\r\nAls ik het dan beeindig \r\nEn dan opnieuw probeer op te starten Zegt het \r\nDat mijn video card niet de goede eisen heeft maar dat heeft het wel\r\nEn ook dat ik geen DirectX8.1 of hoger heb maar ik heb DirectX9.0\r\n\r\nDus kan iemand mij helpen aub?
Link naar reactie
als ik updates van me video card wil doen krijg ik dit..\r\nik Wil dan de niewste update van readon Instaleren RADEON 9800 Als ik dat doe krijg ik dit :\r\n\r\nSevere\r\nSetup did not find driver compitable with your current hardware or operating system.\r\nSetup will now exit\r\n\r\nDruk ik Op OK\r\n\r\nKrijg ik dit :\r\n\r\nSevere\r\nSetup was unable to complete the installation.\r\nTry to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup\r\n\r\n\r\nNog iets ik had READON 9200 en 9250 Kon ik wel instaleren maar 9800 niet\r\n\r\nWaar haal ik die standard VGA driver dan heb al op Google gezocht maar alkeen maar gezuer gevonde
Link naar reactie
[QUOTE=Xaelon;296966]hehe ja das de oude reactie ik heb nu 9200 geinstaleerd nu word het zwart en dan weer gewoon beeld met verkeerde kleuren en dan weer zwart dus niet in 1x zwart iets verbetering maar hij wordt nog steeds zwart[/QUOTE]\r\n\r\nmisschien is de kaart overleden ik had het zelfde probleem nieuwe kaart er in en het was opgelost of maak de kaart stofvrij wil ook wel eens helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...