Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Hallo, zit met een probleem. Mijn zoon doawnload en installeerd telkens programma\'s op zijn computer. Weet niet of er een programma bestaat die dit tegen kan. \r\n\r\nAls iemand zo\'n programma kent laat me even weten...\r\n\r\nalvast bedankt.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Hai pretu,\r\n\r\nlees dit maar eens door. Voor eentje moet je betalen geloof ik.\r\n\r\n[url]http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=63960&mxp=151[/url]\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 een ander mogelijkheid is (als je windows XP hebt) om je zoon een eigen gebruikersaccount te geven en dit account dan beperkte rechten te geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Thanks Matin63, zal ff proberen... Weet alleen mijn administrator wachtwoord niet meer... Maar ja, zal ff stoeien ermee... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen