Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Het blokkeren in O.E. van een steeds terugkerende mail t.w. \"the PerfectGreeting\" iedere dag ! werkt wel, maar gaat dan naar verwijderen !\r\nVia extra , berichtregels, e.mail en daarna e.mailadres invullen zou deze niet gewenste mail (ooit door mijn dochter via een e.mail-kaartje verzonden) al bij mijn browser geblokkeerd moeten zijn, en dat lukt mij niet, iemand daar ervaring mee ?\r\ngroet kasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Je bedoelt dat het mailtje niet wordt opgehaald van de mailserver of beter nog meteen al bij de mailserver wordt geblokkeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Jawel.\r\nkasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Hoi Kasper, \r\n\r\nDat gaat je waarschijnlijk niet lukken, instellingen bij je provider kun je niet zomaar aanpassen. Je kan proberen om contact met ze op te nemen. Misschien kunnen ze je helpen maar ik ben bang van niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 In OE kun je een betere regel maken.\r\nVia berichtregels onder 1. zelf ff selecteren wat je het meest doeltreffend lijkt.\r\ndan onder 2 als optie kiezen Verwijderen van de server.\r\nDat zou moeten werken.\r\nZie desnoods even de afbeelding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 En dat is (Toolman) wat ik probeer, en dat is ook wat bij mij nog niet werkt !\r\n Ik vroeg me dus af, of iemand daar mee werkt.\r\nHad dit ergens gelezen en het zit in OE , dus je zou het aannemen!!\r\nkasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 [URL=\"http://www.tomaatnet.nl/spam.html\"]Hier[/URL] wordt aangegeven dat het zo wel zou moeten werken.\r\nAls het bericht steeds hetzelfde onderwerp heeft én steeds van dezelfde afzender komt, dan zou je beide voorwaarden in je berichtregel kunnen opnemen met als schakeloptie OF.\r\nAnders kun je nog altijd 2 berichtregels aanmaken .\r\nIn regel 1 geef je aan dat het bericht niet moet worden gedownload en in regel 2 geef je aan dat het van de server moet worden verwijderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Ja! dit gelezen hebbende ga ik wederom aan de slag ! Ondertussen de middagmail van die Greeting via verwijderen (zover was ik al) weer om zeep geholpen.\r\nAls het werkt of niet \" ik geef er melding van\"\r\ngroet Kasper. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Goede morgen, het is me gelukt ! die z.g. greeting heeft een klant minder !! ( spam)\r\nHet kwam ergens uit Ohio USA o.i.d. \r\nIk ben door de forumleden prima geholpen en daarvoor mijn dank !\r\nGroet Kasper. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen