Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Hallo forummers...\r\nIk heb hier thuis een netwerk via de router/modem.\r\nNou werk ik met een werkgroep.\r\nMSHOME.NET\r\nNou heb ik een domein gemaakt.\r\nAlleen weet ik niet hoe ik windows instel van werkgroep naar domein.\r\n\r\nGroet, Simon:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Met XP Home kun je ( zonder allerlei registerhacks) geen lid worden van een domein.\r\nXP Pro:\r\nDeze computer -> rechtermuisknop -> Eigenschappen ->tabblad Computernaam -> Knop Netwerk-id. Schermpjes volgen en invullen wat nodig is.\r\nHopelijk heb je ook een domeincontroller waar je useraccounts op hebt aangemaakt, want anders krijg je een vet probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Een domein gemaakt, dus je hebt een server neergezet :?: \n \nmaarja aan een domein toevoegen is Rechts klikken op deze computer, eigenschappen, Netwerk en daar onderin kan je het wijzigen, mits je gebruikt maakt van xp pro geen home Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Oke, ik zit nu op home.\nZo te zien moet ik ff mijn cd\'s XP Pro erin gooien en klaar.\nTNX voor de snelle reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen