Ga naar inhoud

pc opschonen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\nIk zit met hetzelfde probleem alleen zou ik graag de pc opnieuw klaarmaken voor de nieuwe gebruiker. Kan iemand stap voor stap uitleggen wat te doen ?\r\n\r\nIk zou na Boot&Nuke (Dban) het OS (Win 95 eventueel verhoogd naar WIN 98 via update-cd - het is een oud bakje maar nog goed voor tekstverwerking en simpele office toepassingen) opnieuw willen installeren. Ik heb de legale WIN 95 en 98update-cd\'s. Wat te doen ? Eerst een opstartdisk maken weet ik maar hoe dit te maken en hoe dan na de Boot& Nuke te gebruiken ?\r\nWat met drivers voor moederbord, videokaart etc ? Want die heb ik niet meer.\r\nVoor een andere computer heb ik geen cd\'s doch enkel reddingsschijven - of maakt dat niets uit ?\r\n\r\nBedankt om dit voor eens en altijd eens duidelijk te omschrijven (misschien moet er dan een sticky gemaakt worden op het formum)\r\n\r\nLuc
Link naar reactie
Hey\r\n\r\nAls ik da programma installeer ( Boot and Nuke ) Wat blijft er dan nog op de pc staan ? staan zaken zoals deze computer, prullenbak,en dergelijke dan nog op de pc ? \r\nMijn doelstelling is gewoon alles verwijderen van persoonlijke bestanden, maar dat er wel nog de hoofdzaken opstaan voor de volgende gebruiker. \r\n\r\nalvast bedankt\r\ngroeten
Link naar reactie
Als je persoonlijke gegevens op een andere partitie staan dan doe van je besturingssysteem (of op een andere harde schijf) dan kan je die formatteren (of nog beter die dban van ctrlaltdelete downloaden).\nIn het andere geval zou je het freeware programmaatje Erase los kunnen laten op al die persoonlijke bestanden, wie ze dan nog kan terughalen kan zo een baan krijgen bij de CIA!\n \n[URL]http://www.gratissoftwaresite.nl/eraser.html[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...