Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Ik ben mijn muziek bestanden op mijn externe harde schijf (Freecom classic SL 320 GB) aan het reorganiseren om het maar eens mooi uit te drukken.\r\nAlle muziek bestanden staan gesorteerd in mappen op die schijf.\r\nNu krijg ik bij het verplaatsen van die bestanden naar een andere folder/map op de ext HD de foutmelding: Kan folder of bestand niet maken ????\r\nvan de schijfruimte is maar ong 47% in gebruik\r\nvolgens windows geen problemen met de schijf (na de uitgebreide controle)\r\n\r\niemand raad / bekend met dit probleem ?\r\n\r\nbij voorbaat dank,\r\nGinner Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Heb in het verleden ook al eens zoiets gehad met een externe schijf. Lag toen aan de USB-kabel die niet helemaal fris was. Met een afgeschermde USB-kabel was het probleem opgelost. ( Kabel met een doorzichtige plastic mantel i.p.v. met een \"gewone\" grijze mantel.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Dat is het niet, kan hem gewoon benaderen, mappen aanmaken etc etc , alleen niets meer in een bepaalde map doen (daar staan nu 12148 bestanden in en meer wil ie niet) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Is de schijf soms geformatteerd als Fat32?\r\nWant dan kun je inderdaad tegen een probleem aanlopen volgens M$:\r\n\"Fat32 : Max number of files in one folder 65,534 (The use of long file names can significantly reduce the number of available files and subfolders within a folder.)\"\r\nMisschien ligt daar het probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 is inderdaad FAT32. Heb ik helemaal geen erg in gehad.\r\nZou wel eens de oplossing kunnen zijn.\r\n\r\nBedankt\r\nGinner Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen