Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 hallo allemaal.\r\neen kennis heeft getracht vista naast xp te instaleren, op een apparte patittie zijn hd is s-ata\r\ndit gaf problemen in die zin dat het niet lukte ondanks de s-ata drivers.\r\n\r\nnu wil ik het ook proberen maar ben benieuwd of er meer pc techneuten hier tegen aan liepen en of er een oplossing voor is.\r\n\r\nalvast bedankt.\r\n\r\nmart Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Heb zelf ook dual boot, Heb alleen vista op een compleet andere schijf staan. Maar heb zelf nooit problemen ermee gehad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb ook dual boot met vista maar bij mij werkte vista ook niet , staat ook nog op een aparte schijf Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Hadden jullie vista naast XP geinstalleerd ? Of XP naast vista. \n\nHeb trouwens me Vista geinstalleerd in Windows XP. Dus CD erin terwijl XP al aan het draaien was en dan Vista installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen