Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Ik ben sinds zaterdag de trotse bezitter van de Panasonic NV-GS320.\r\nHet is echt een hele goede camera, erg scherp beeld en mooie kleuren.\r\nMaar nu was ik bezig met film op de pc te zetten via het meegeleverde programma en liep tegen wat problemen aan.\r\nBij de output naar een bestand kan ik kiezen uit avi of mpeg1, maar mpeg2 staat er nergens bij :confused: \r\nAls ik een stukje film van 5 minuten (ongeveer 1 Gb) om wil zetten naar mpeg blijft er nog maar zo\'n 45 Mb over, erg knudde beeldkwaliteit dus.\r\nHeeft iemand miss ervaring met de software van Panasonic (Motion DV Studio)??\r\nOf weten jullie een ander goed programma om video te bewerken?\r\nIk hoor het graag.\r\n\r\nGr Raymond Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Windows Media Encoder kan heel veel, dus misschien ook dit wel.\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=694ae259-65cb-4da1-84b7-088d96148b75&DisplayLang=nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Ik zit ook zo heel af en toe eens te klooien (een andere benaming mag het eigenlijk niet hebben), ik gebruik dan Pinnacle Studio. Persoonlijk vind ik dit wel een goed en gebruikers vriendelijk programma. Maar ja, smaken verschillen.\r\n\r\nSuc6\r\nGinner Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb ondertussen Ulead videostudio 10 plus, dit is ook echt een goed programma, miss wil ik pinnacle ook nog gaan halen, kheb hier veel goede verhalen over gehoord... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 Ik wil deze camera ook aanschaffen :cool: . Heb je m via internet gekocht en zo ja waar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ik heb zelf de panasonic nv-gs 280 en ik bewerk de film in adobe premiere en sla hem op in avi en in nero vision hercoderen naar DVD 9 gb word dan 4.7 gb.Het programa Motion DV Studio heb ik nog nooit gebruikt .Er staat wel een usb driver op om de camera als webcam te gebruiken .\r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 ik doe het ook gewoon met Windows Media Player het gaat heel goed !,\n\nAleen duur het natuurlijk wel een uur, maar goed je moet er wat voor over hebben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 [QUOTE=Whopper;297494]Ik wil deze camera ook aanschaffen :cool: . Heb je m via internet gekocht en zo ja waar?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb hem gekocht bij camernu.nl, omdat hij op dat moment alleen daar op voorraad was.\r\nMaar het meest voordelig is ie bij progress.nl.\r\n\r\nOndertussen werk ik met Pinnacle Studio 10 Plus, na vele programmas geprobeerd te hebben merk ik dat deze het fijnst werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen