Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nOok ik heb IE7 geinstaleerd en had altijd mijn achtergrond kleuren verborgen.\r\nDie instelling had ik, en IE7 heeft die instelling ook overgenomen.\r\nMaar af en toe heb ik die kleuren wel nodig, maar weet geen instelling te vinden waarin ik dit zou kunnen veranderen.\r\n\r\nDe instellingen zijn nu in het engels maar heb wel de nederlandse geinstaleerd.\r\n\r\nWie weet die instelling te vinden?\r\n\r\nVriendelijke groet Terugnaaraf Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 In de Nederlandse versie:\r\n\r\nExtra > Internetopties > tabblad Algemeen en dan onderaan Kleuren of Toegankelijkheid.\r\n\r\n\r\nAls IE nu in het Engels is, heb je misschien toch niet de juiste versie geinstalleerd. Download nog een keer opnieuw de Nederlandse versie en installeer deze opnieuw. Waarschijnlijk is dan wel alles in het Nederlands, zo hoort \'t tenminste... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen