Ga naar inhoud
  • 0

Kan Avg 7.5 Niet Verwijderen

Anoniem2

Vraag

Hallo,\r\nIk had een vraag,\r\nik heb avg 7.5, Maar die wil ik weg hebben omdat ik reeds een nieuw Virusscanner heb aangeschaft,\r\nMaar elke keer als ik avg wil verwijderen, zegt die wel Avg verwijering voltooid, maar is die niet weg,?\r\nhoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?\r\nik heb het ook al in veilige modus geprobeerd maar zonder succes..\r\nwie kan mij helpen?\r\n\r\nAlvast Bedankt
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
als systeembeheerder inloggen, het dan proberen.\r\nook Ccleaner over je pc laten lopen en alles uit het register verwijderen wat met avg te maken heeft.\r\nopnieuw opstarten met je normale acount en als hetgoed is, moet dat het zijn.\r\n\r\n eventueel ook nog uitvinken als niet opstarten bij start -> uitvoeren -> msconfig -> yabblaf opstarten
Link naar reactie
  • 0
Hai Gangster, \r\n\r\nmet control-alt-delete naar taakbeheer. Daar alles wat te maken heeft met avg uitschakelen. (Wat marrich77 ook al vertelde) Denk eraan dat er ook nog veel in de mappen van Grisoft zit. Dan via start-configuratie-software AVG verwijderen. Omdat je al bezig bent geweest met verwijderen zal dat waarschijnlijk niet meer lukken. Dus eerst alles opnieuw van AVG installeren. Dan voorgaande werkwijze hanteren en AVG Grisoft is verwijderd.\r\n\r\nsucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...