Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 [FONT=\"Comic Sans MS\"][I][COLOR=\"DarkSlateBlue\"]Sinds een tijdje start mijn computer niet goed op..ik krijg dan telkens aan het begin bij het opstarten dat er een fout is opgetreden en mogelijk iets verandert bij de harde schijf of andere discs...daaronder staat dat het ook mogelijk is doordat de computer niet goed is afgesloten, maar dat kan niet het geval zijn. De computer wordt altijd correct afgesloten.\r\n\r\nVervolgens krijg ik een aantal opties, namelijk:\r\nOpstarten in veilige modus\r\nOpstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden\r\nOpstarten in veilige modus met opdracht-prompt\r\n\r\nOpstarten met de laatste confuguratieinstellingen\r\n\r\nGewoon opstarten\r\n\r\nDe pc telt dan vanaf 30 ongeveer af, klik je niets aan dan start ie vanzelf gewoon op maar dan gaat ie laden uiteindelijk krijg ik heel snel een blauw scherm en daarna gaat ie weer trug naar dit zelfde scherm waar hij weer ebgint af te tellen.In het begin na een paar x enter te druken start ie eindelijk nog wel eens op...maar sinds afgelopen weekend doet ie niets meer..hij keert telkens trug naar dat zelfde scherm waar hij aftelt..kan hem ook niet in veilige modus opstarten...telkens doet ie net of hij laat krijg ik heel even blauw scherm met witte letters, zo snel dat ik niet eens kan lezen wat er staat, en vevrolgens weet trug naar deze zwarte pagina waar die weer begint af te tellen..\r\n\r\nWie weet wat dit betekent? en hoe het opgelost kan worden?:( [/COLOR][/I][/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb het zelfde probleem,maar ik heb nog geen oplossing gevonden misschien jij wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2007 Ik krijg ook bovenstaande meldingen.\r\nAls ik veilige modus probeer krijg ik een zwart scherm.\r\nWil ik opstarten vanaf XP cd rom (dus na intoetsen willekeurige toets), dan krijg ik het bekende blauwe scherm, maar daarna wordt het zwart.\r\nWellicht een crash van de schijf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 heej weet er iemand toevallig hoe je vanaf de cd moet opstarten??:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Klik met rechts op >deze computer tab geavanceerd>klik op opstart en herstelinstellingen en haal het vinkje weg bij \"de computer automatisch en opnieuw opstarten\". als je nu een blauw scherm krijgt blijft die staan en kun je de foutmelding zien, google daarop of plaats \'m hier, dan is er vast wel iemand die weet wat je moet doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Blauw scherm betekent BSOD oftewel BLUE SCREEN OF DEATH meestal staat er een foutcode in beschreven die beschrijft waar het probleem ongeveer zit dit kan van alles zijn:\r\n\r\nHardwarefout: Geheugen kapot, Harddisk werkt niet meer\r\nSoftwarematigefouten: Verkeerde driver geinstalleerd of die met elkaar in conflict raken.\r\n\r\nProbeer eens even de foutmelding te achterhalen maak desnoods een foto ervan\r\n\r\nsucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen