Ga naar inhoud

Windows Vista automatisch aanmelden

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Dali;296107]Hoe kan ik mezelf in Vista automatisch aanmelden? \nDat die dus gewoon windows laadt als ik hem opstart zonder dat ik mijn wachtwoord nog eens moet ingeven.[/quote]\n \nDan heb je bij het installeren blijkbaar een ww opgegeven.\n \nOf bedoel je misschien een gebruikers account aanklikken?\nDe laatste kun je verwijderen - als er meerdere staan en het moet er 1 (een) zijn - bij Configuratiescherm - Gebruikers aacounts - wijzigen.\n \nBij mij start hij zo door, niets invullen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;296116]Dan heb je bij het installeren blijkbaar een ww opgegeven.\r\n \r\nOf bedoel je misschien een gebruikers account aanklikken?\r\nDe laatste kun je verwijderen - als er meerdere staan en het moet er 1 (een) zijn - bij Configuratiescherm - Gebruikers aacounts - wijzigen.\r\n \r\nBij mij start hij zo door, niets invullen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa zo stom geweest om er eentje in te vullen :(\r\n1Gebruiker slechts.
Link naar reactie
[quote=Dali;296151]Ja zo stom geweest om er eentje in te vullen :(\n1Gebruiker slechts.[/quote]\n \nHet is er wel uit te halen, al weet ik even niet waar en hoe, kun je sneller even opnieuw installeren, of heb je er al van alles op staan?\n \nDan daarna gelijk een Back-Up image maken, zonder Internet aansluiting, heb je altijd een schone achter de hand.\nDaarn wat uitgebreidere back-ups maken, altijd handig.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik heb nu ook net Vista en ik heb hetzelfde probleeem. Maar ik moet het anders krijgen om een nieuw toetsenbord ingeschakeld te krijgen. Maar hoe krijg ik het zo dat het in een keer doorloopt? ww \"verwijderen\"...? Ik meende al zoiets gedaan te hebben maar nog steeds vraagt hij om het ww.\nWeet iemand nog een oplossing?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...