Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Delen Geplaatst: 18 februari 2007 Hoe kan ik een route kaart maken om op mijn homepage te zetten.\r\nJe ziet ze wel vaker online staan, een duidelijke kaart waarbij de route duidelijk te zien is door een inkleuring.\r\n\r\nZijn daar programma\'s voor? het liefst gratis en Nederlands talig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 een programma weet ik er niet voor,\r\nmaar heb zoiets eens gedaan voor een evenement bij ons in de stad.\r\nde straatnamen van de uitvalswegen van de snelweg ingevoerd, tot het adres waar je moet zijn.\r\nroute beschrijving knippen en plakken.\r\n\r\nzelf korte route beschrijving getypt zoals:\r\nvanuit utrecht, bla bla bla\r\nvanuit den haag bla bla bla.\r\n\r\nwerkte toen best goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Dit kan volgens mij ook: [url]http://www.nl.map24.com/source/products/v2.0.0/cnt_products_main.php?ol=nl-nl&action=f1[/url]\n\nMaar hoe het precies werkt, weet ik niet.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen