Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Delen Geplaatst: 18 februari 2007 Jk hoop dat jullie mij kunnen helpen funprice waar ik mijn pc heb gekocht is failliet.\r\n\r\nDe pc heeft het moederbord asus type mb p5gdc v de luxe.\r\nik heb het vermoeden dat er best iets met het moederbord aan de hand kan zijn\r\nOmdat ik voor ca een half jaar terug ook soort gelijke problemen heb gehad.\r\nMaar toen zijn er door beste ErnstJ wat leters vast gezet of zoiets\r\nEr zitten 3 harddisk in de pc 1 van wd 80gb gedeeld in part c en d\r\nde volgende is een max 200 gb sata 8 mb naam partie i\r\ndaarna nog en hd maxtor van 300gb sata 8 mb gedeeld in de parties f en j\r\nen overige kaarten en software\r\nHet probleem is dat het systeem niet meer wil starten als ik de windows cd er in doe en vraag om te repararen ziet die maar twee schijven en dat zijn de sata schijven\r\nen de scjijf i en f en J maar c en d wordt.niet gezien\r\nOok zijn de cdc rom cd branden niet te zien.\r\nwat kan ik doen De harddisk die iegenlijk c moet zijn dus c en d zijn tijden het opstarten bij onderbreking wel gezien. maar de daar onder normaal genoemde cd rom en bramder niet.tijdens het eind van de defragmentatie jetter j kwam op het scherm de mededeling i:\\$Bitmap opslaan.\r\nNu ik weet het echt niet wat ik hier mee aan moet graag hulp of aanwijzing waar te beginnen nieuwe harde schijf of alles loskoppene en dan daar na een voor een weer de componenten aansluite, \r\nWie heeft ervaring met dit probleem en kan helpen.\r\n\r\nWie helpt mij BertJ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 Dubbele Draad. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen