Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Delen Geplaatst: 18 februari 2007 hoi allemaal \r\nik heb sinds kort een laptop met vista en wil die op internet aansluiten .\r\nvia mijn abbo met @home blijkt dat dus niet te gaan . N a lang bellen met de helpdesk van @home krijg ik advies om totdat het wel kan mijn abbo geld maar terug te vragen maar ik wil geen geld terug .. ik wil op internet.\r\ndat alle instellingen etc goed zijn blijkt dat A mijn nieuwe laptop het wel doet via een draadloos abbo van iemand anders.\r\nB de oude pc het nog gewoon goed doet met het kabel modem van @home.\r\nook de router was 100 % goed aangesloten .\r\nvan @home kreeg ik te horen dat dit een bekend probleem is en dat hun de kennis nog niet hebben om ondersteuning te bieden bij vista problemen .\r\nook msn messenger blijkt niet te werken op vista\r\nkan iemand mij helpen ?\r\ngroetjes slefke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 Als je een router ertussen gooit, dan zal het wel gaan. De router gaat dan namelijk verbinding maken met @Home, de Vista-laptop hoeft dan alleen nog maar verbinding met LAN te maken, en dat gaat wel. Met die router kun je tevens tegelijkertijd de oude pc op internet aansluiten.\r\n\r\nMSN: Download eens de nieuwste versie van [url]http://messenger.msn.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen