Ga naar inhoud

Windows Vista Home Premium en Windows Live Messenger

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het probleem van Windows Live Messenger (laatste versie), Ik krijg steeds foutmeldingen bij de aanmelding van Live Messenger, Ik heb nu inmiddels die verwijderd en werk momenteel met Messenger 7.4, maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling, Wie ow wie kan mij helpen:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Link naar reactie
Welke foutmeldingen krijg je? Had zelf ook na installatie de melding dat Messenger door een fout werd afgesloten. Tevens krijg je dan rechtsonder de melding dat e.e.a. in DEP geblokkeerd is. Ga naar systeem in het configuartiescherm en Open het tabblad Geavanceerd en klik onder Prestaties op Instellingen. \r\nGebruik op het tabblad Preventie van gegevensuitvoering een van de volgende procedures: \r\n• Klik op DEP voor alle programma\'s en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde als u het OptOut-beleid wilt selecteren. Klik vervolgens op Toevoegen om de programma\'s toe te voegen waarvoor u de DEP-functie niet wilt gebruiken. \r\nVoeg hier dus de exe-file toe die messenger activeert ( preciese pad vind je als je met recht klikt op messenger in het startmenu dan op eigenschappen en details.)\r\n\r\nDan doet ie het als het goed is!
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik heb hetzelfde probleem, en heb inderdaad dezelfde handelingen gedaan, wat betreft die onnodig gedoe van microsoft. Ok, ik heb geprobeerd die messenger zoals het moet(en hopelijk hoef ik niet uitgebreid uit te leggen) toe te voegen bij dep dinges, en heb die .exe inderdaad gevonden. Ik probeer \'m vervolgd toe te voegen en dan geeft ie bij mij deze fout aan: \r\n\r\nDit programma moet worden uitgevoerd met Preventie van gegevensuitvoering(DEP) ingeschakeld. U kunt DEP niet uitschakelen voor dit programma.\r\n\r\nWaarom geeft ie dit aan? En hoe los ik het op.\r\n\r\nsjouke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...