Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Delen Geplaatst: 17 februari 2007 hallo \r\n\r\nwie kan mij helpen met het volgende\r\nik heb hier een laptop liggen die steeds uit gaat naar een paar minuten ik kan er niks mee zelfs nog geen windows instaleren wie helpt mij\r\nbvd rieks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Kans 1: oververhitting: volgezogen met stof en/of lucht-aanzuigroostertjes dichtgeslibt (voorzichtig een paar honderd gaatjes in meestal metaalgaas bovenop een laptop, zachtjes openmaken met puntje van een houten cocktail-prikkertje). Inwendig totaal reinigen is vakwerk, zeer weinig amateurs lukt dit foutloos, risico van schade.\r\n\r\nKans 2: voeding niet meer 100% goed Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 bedankt voor de info ik ga er mee aan de gang Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 Zorg ook dat een laptop nooit op een zachte ondergrond staat, geen kleedje ofzo, maar een glad hard tafelblad en als er verstelbare pootjes aan de compu zitten, op hoge poten zetten.\r\n\r\nGeen computer ooit vlak tegen een verwarming aan plaatsen en ook nooit \"opgesloten\" in een kast of lade en evenmin tegen een wand of muur aan.\r\n\r\nSpul moet \"ademen\" en zo koel mogelijk blijven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen