Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nik heb recent een geluidskaart aangeschaft bij \"pc top\" en nu is het zo dat als ik de hardware drivers installeer en de hardware nl. de geluidskaart in de onderste pci- slot doe en vervolgens mijn pc opstart het beeld zwart word:confused: Wanneer ik de kaart eruit haal is het probleem opgelost. Ik dacht dat het conflicteerd met de Agp slot van de videokaart en heb al in de bios je IrQ geprobeerd te verdanderen, maar geen succes. Ik snap er echt helemaal niks meer van, wie kan mij helpen??\r\n\r\nsys spec.: Moederboord= S754 Gigabyte K8 Triton\r\n Geluidskaart = E-Tech soundcard 5.1\r\n\r\nAlvast bedankt:) :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Geef es wat meer info over je moederbord, op de site van GigaByte staan veel, heel veel K8 moederborden met socket754 .....\r\nWat voor chipset zit er eigenlijk op het moederbord?\r\n\r\nEDIT: op de site van GigaByte staan allemaal 754 moederborden met onboard sound, zowel 5.1 als 7.1 audio ....\r\nHeb je (in het BIOS) de onboard geluidskaart wel uitgezet dan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen