Ga naar inhoud

Nieuwe computer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen, mag ik even uw oordeel over de volgende samenstelling prijs/kwaliteitsverhouding.\r\n\r\n* Moederbord Asus S775 P5L 1394 C2D ATX\r\n* Processor intel core2duo E6600 2.4 Ghz\r\n* Harde schijf 160gb western digital sata 16mb cache\r\n* Ram1gb kingston 533mhz \r\n* Video XFX 7600GS TV/2 DVI 256mb\r\n* dvd brander NEC 18x speed\r\n* Monitor 19 inch Belinea G1 1905 S1\r\n* Windows Vista Premium \r\n* Norman antivirus\r\n* Behuizing Aopen midi h500a 350watt\r\n* Logitech optische muis en draadloos toetsenbord\r\n\r\nDit alles voor de prijs van 1150,- euro Ps. wil hem ook gebruiken om te gamen! :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;295830]Ik vind het vrij duur,\r\n\r\nje geheugen is langzaam , neem min.667Mhz , da\'s tegenwordig noulijks duurder als 533 mhz,\r\n\r\nOok tweifel ik een beetje over de videokaart[/QUOTE]\r\n\r\nJa de prijs is aan de hoge kant maar daar zit dan 2 jaar garantie bij en installatie en ook alle data wordt voor me overgezet....maar ja in ieder geval bedankt. :D
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;295807]\r\n* Processor intel core2duo E6600 2.4 Ghz\r\n* Video XFX 7600GS TV/2 DVI 256mb\r\nwil hem ook gebruiken om te gamen! :mrgreen:[/QUOTE]Hele slechte keuze als gamen het hoofddoel is, je kunt dan beter gaan voor een iets minder snelle processor (E6400 of zelfs E4300) en een stukken betere videokaart nemen zoals de Radeon X1950Pro of X1950XT.\r\n\r\nEn let erop dat je met een X1950Pro of X1950XT een wat krachtigere voeding nodig hebt, denk aan min. zo\'n 380W van een goed merk voor de Pro en min. zo\'n 430W van een goed merk.\r\n\r\nBij welke shop wil je het spul eigenlijk gaan kopen? Dan kijken we op hun website wel even mee welke onderdelen je beter kunt kiezen.
Link naar reactie
Ja dat is erg vriendelijk aangeboden maar op hun website is geen webshop aanwezig dus ja....:rolleyes: \r\nDe computer heeft trouwens niet als hoofddoel gamen hoor maar het is wel belangrijk ja.\r\nZe kunnen de hele computer naar mijn eigen wensen samenstellen dus....dit was zomaar een greep uit het assortiment zeg maar als voorbeeld.\r\nDat wil natuurlijk niet zeggen dat goede tips niet welkom zijn haha;)
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;295971]Ja dat is erg vriendelijk aangeboden maar op hun website is geen webshop aanwezig dus ja[/QUOTE]Wat is hun website dan?\r\n[QUOTE=hj1;295971]e computer heeft trouwens niet als hoofddoel gamen hoor maar het is wel belangrijk ja.[/QUOTE]Wat is dan wel een hoofddoel? Als videobewerking bijvoorbeeld ook belangrijk is, snap ik de keuze voor die dure processor.\r\n[QUOTE=hj1;295971]Ze kunnen de hele computer naar mijn eigen wensen samenstellen dus....dit was zomaar een greep uit het assortiment zeg maar als voorbeeld.[/QUOTE]Is hun assortiment met prijslijst dan wel ergens beschikbaar? Zo is het allemaal wel erg ondoorzichtig ... weet je wel zeker dat je bij hen wilt kopen? Is het soms een PC boer op de hoek? Zo ja, welke regio?\r\n[QUOTE=hj1;295971]Dat wil natuurlijk niet zeggen dat goede tips niet welkom zijn[/QUOTE]Bij deze dan een opzetje bij een bekende webshop, [url]www.azerty.nl[/url] , met een gunstig geprijsd en ruim assortiment. Dan kun je even zien wat je ook kunt krijgen voor 1150 euro ... verschillen:\r\n\r\n- Veel solidere, stillere behuizing met krachtige 430W voeding;\r\n- Dubbel zoveel en sneller werkgeheugen;\r\n- Dubbel zo grote harddisk;\r\n- Snelle grafische kaart met stille dual slot koeling;\r\n- losse geluidskaart voor minder processorbelasting en EAX-geluidseffecten in games;\r\n- zeer goed breedbeeldscherm met 2ms responstijd.\r\n\r\n[img]http://img74.imageshack.us/img74/7062/azertynlbm5.jpg[/img]
Link naar reactie
Wow Obi dat heb je snel gefixt!!! ja de website is [URL=\"http://www.deboerkantoorcentrum.nl\"]http://www.deboerkantoorcentrum.nl[/URL]\r\nmaar daar zul je niet veel aan hebben....:) \r\nTja deze samenstelling is zeker wel beter ja maar dat is dus even de vraag hè wat er allemaal goed samenwerkt wat betreft je moederbord en videokaart en zo en dat weet ik dus niet zo goed :rolleyes: \r\nIn ieder geval bedankt, ik ga zeker nog ff op die site kijken en zoals ik al zei: tips zijn altijd welkom (Y)
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;295986]de website is [URL=\"http://www.deboerkantoorcentrum.nl\"]http://www.deboerkantoorcentrum.nl[/URL] maar daar zul je niet veel aan hebben[/QUOTE]\r\nNou, het is dus Urk en daar zit verder denk ik bar weinig aan goede computerwinkels ... :mrgreen: Maar een webshop als Azerty verzendt ook voor weinig geld door heel NL (8.95 euro dacht ik). \r\n[QUOTE=hj1;295986]Tja deze samenstelling is zeker wel beter ja maar dat is dus even de vraag hè wat er allemaal goed samenwerkt wat betreft je moederbord en videokaart en zo en dat weet ik dus niet zo goed[/QUOTE]Neem maar van mij aan dat het goed samenwerkt, en je laat het immers ook assembleren en testen door de shop zelf?\r\n[QUOTE=hj1;295986]In ieder geval bedankt, ik ga zeker nog ff op die site kijken en zoals ik al zei: tips zijn altijd welkom[/QUOTE]Ok succes ermee verder. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...