Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk ben een progje aan t maken in access waarmee ik de voorraad van de stoffen voor scheikunde wil bijhouden\r\n\r\ndit bestaat uit een table:\r\n- Voorraad stoffen\r\n met: ID, Stofnaam, Symbool en Voorraad\r\n\r\nen enkele formulieren:\r\n- Stof toevoegen\r\n- Stof verwijderen\r\n- Voorraad Opboeken\r\n- Voorraad Afboeken\r\n(en nog een paar maar die zijn niet van belang)\r\n\r\n\r\nHeb al formulieren gemaakt om Stof Toe te voegen (voorraad is automatisch 0) en te verwijderen\r\n\r\n\r\nallen nu nog formuliertjes nodig om voorraad mutaties aan te brengen\r\n\r\n\r\nheb nu een formuliertje met daarin een dropdown menu met waarin alle stoffen staan die via het \"stof toevoegen\" menu zijn toegevoegd\r\nen daaronder en tektvakje voor het aantal \r\nen een knop \r\n\r\nhoe zorg ik nu dat als ik op die knop druk dat de beschikbare voorraad word vervangen door de nieuwe voorraad? \r\ndit moet dan zijn \"beschikbare voorraad + ingevuld aantal = nieuwe voorraad\" \r\n\r\n\r\nals ik dit weet zal het voorraad afboeken ook wel lukken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen