Ga naar inhoud

Geluidskaart

Aanbevolen berichten

Na een paar maanden is mijn pc eindelijk gemaakt,dus ik start hem op.\r\nMaar ik hoor geen ene geluid uit mijn koptelefoon,dus ik probeer de drivers voor de geluidskaart te installeren,die zeggen dat er geen kaart aanwezig is.\r\nDus ik beslis om binnen mijn pc te kijken,maaar er valt me niks op allebei zitten ze goed.(een geintegreede kaart en een losse)\r\nWat kan ik doen om mijn geluids weer te laten werken.\r\nIk dat eraan dat mischien de verbindingen van de voeding niet zijn aangesloten op de kaart.?
Link naar reactie
Ten eerste verander je titel, zegt niets over je probleem.\r\n\r\nVerder iets meer informatie.\r\nMoederbord, gelijkdskaart, besturingssyteem, etc.\r\n\r\nHeb je de onboard wel uitgeschakeld, ze kunnen elkaar anders storen.\r\n\r\nStaat de volume regelaar wel aan, vaak staat hij op 0 en dan hoor je niets.\r\nKijk ook of er een equelizer is, ook deze kan het volume op 0 hebben staan.\r\n\r\nSucces,\r\n\r\nJoop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...