Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Na een paar maanden is mijn pc eindelijk gemaakt,dus ik start hem op.\r\nMaar ik hoor geen ene geluid uit mijn koptelefoon,dus ik probeer de drivers voor de geluidskaart te installeren,die zeggen dat er geen kaart aanwezig is.\r\nDus ik beslis om binnen mijn pc te kijken,maaar er valt me niks op allebei zitten ze goed.(een geintegreede kaart en een losse)\r\nWat kan ik doen om mijn geluids weer te laten werken.\r\nIk dat eraan dat mischien de verbindingen van de voeding niet zijn aangesloten op de kaart.? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Ten eerste verander je titel, zegt niets over je probleem.\r\n\r\nVerder iets meer informatie.\r\nMoederbord, gelijkdskaart, besturingssyteem, etc.\r\n\r\nHeb je de onboard wel uitgeschakeld, ze kunnen elkaar anders storen.\r\n\r\nStaat de volume regelaar wel aan, vaak staat hij op 0 en dan hoor je niets.\r\nKijk ook of er een equelizer is, ook deze kan het volume op 0 hebben staan.\r\n\r\nSucces,\r\n\r\nJoop Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 ik zal het proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 ok de volume regelaar en equalizer doen het niet,ze zeggen dat er geen hardware is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 plus hoe regel ik de moederbord?want bios lukt niet want het wacht woord lukt niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen