Ga naar inhoud

na afsluiten start computer automatisch opnieuw op

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer afsluit, start hij automatisch weer opnieuw op. Eerst startte de computer gelijk opnieuw op, nu zitten er soms enkele minuten tussen. Dit is erg vervelend!\r\n\r\nIk heb dit probleem overigens sinds ik een nieuwe muis (draadloos, usb) heb geinstalleerd. kan het hiermee te maken hebben? Of heeft mijn computer een virus te pakken?\r\n\r\n(Het vinkje bij \"de computer automatisch opnieuw opstarten\' bij de opstart en herstelinstellingen is al weg, probleem blijft)\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
Als de computer opstart moet je op de delete toets drukken dan kom je vanzelf in het bIOS menu.\nDaarin vind je op het tabblad power instellingen die o.a. te maken hebben met het (ongewenst) opnieuw opstarten van je computer. Hoe je daar veranderingen in kan aanbrengen kan je ook hieronder even doorlezen, daar wordt e.e.a. op een duidelijke manier uitgelegd.\n[URL]http://home.casema.nl/richardbakker/bios.htm[/URL]
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb ook zo\'n dergelijk probleem gehad. Ik had problemen met mijn LAN verbinding. Wanneer ik mijn computer had uitgezet bleef mijn modem actief. Ik heb uiteindelijk het probleem gevonden na lang zoeken. Bij apparaat beheer stond bij de eigenschappen van mijn LAN modem onder geavanceerd een instelling dat deze het recht had om de computer uit de slaapstand te halen. Heb dit vervolgens uitgeschakeld en het probleem was weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...