Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Hoi,\r\nIk heb een probleem met me geluid op me computer.\r\nLaatst liep mijn computer steeds vast omdat het cpu gebruik 100% was dus begon ik maar een paar dinge uitteschakele bij processen tot ik de gevonde proces vond die mijn cpu zo hoog deed.\r\nLater vond ik die svhost.exe genaamd kweet ook neity hoe je dit verwijdert want het komt steeds terug als ik me computer aflsuit en opnieuw start dus kmoet het de elke keer aflsuiten.\r\nMaar nu kwam ik op een probleem\r\nMe computer speelt geen geluid meer af ,\r\nWel op windows media player enzo nero player, maar als ik op internet geluiden meot hore hoor ik het niet.\r\nRechtsonder op die balk zie ik ook me geluidoptie icoontje niet meer staan en als ik via configuratie scherm->spraak, geluid en geluidsapparaten en dna 1 van de 3 opties kies en dan een schermpje krijg bij tablad volume dan kan ik ook niks aanpassen hij geeft aan van Geen audioapparaat.\r\nVolgens mij had ik iets fouts weggeklikt bij processen dat ik geen geluid meer kan krijgen op het internet.\r\nKan iemand me hiermee helpen;) \r\nBedankt,\r\n\r\nGrt Adriaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 SVHOST.exe nooit verwijdere\r\n\r\ndat is standaart die ALTIJD opstart Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Maar het zorgt er wel voor dat heel me computer steeds vastloopt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Nee, svchost.exe kan je PC niet laten vastlopen. Het is namelijk alleen maar een \"doorgeefluik\", een service die op zichzelf niets doet, maar alleen door andere services gebruikt wordt. Als je in de lijst kijkt, zul je zien dat er meerdere instanties van svchost.exe tegelijk draaien, en elk daarvan wordt door een andere service gebruikt.\nHet kan zijn dat je ergens een service uitgeschakeld hebt, die voor het geluid zorgt, maar welke dat precies is kan moeilijk te bepalen zijn. Lees deze lijst anders eens door:\n[url]http://majorgeeks.com/page.php?id=12[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 ik zou eerst zelf even op google kijken naar svchost.exe, daar zijn bergen informatie te vinden. \n\n heb het zelf ook een x gehad dat svchost.exe op 100 % draaide, lag bij mij aan spyware e.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 altijd google eerst ,\r\n\r\nps, heb je niet dumprep.exe loopen , dat zorg heel soms ook bij mij een probleem,\r\n\r\ndan moet je hem er gewoon uitgooie \r\n\r\nen verder is er iets wat je niet weet : [url]www.google.nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen