Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Yeew ik heb scarface en alsk 1ste lvl aan klik dan blijft ie uren Loading Loading Loading ect. Wat moet ik er aan doen? want het lijkt me egt een VET spel:D;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Geen idee. Een controleren of je systeem wel aan de systeemeisen voldoet? En dan moet je daar meteen bij onthouden dat de systeemeisen op de doos meestal ook echt het absolute minimum zijn, dus meer is altijd beter.\nIk zou vooral naar geheugen gaan kijken, dat wil in dit soort gevallen nogal eens verschil maken. Kijk ook naar de programma\'s die je op de achtergrond hebt draaien, daar geldt dat je er het liefst zo min mogelijk moet hebben draaien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Probeer eens [url=http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest]test[/url] bij system requiremnts lab. Het spel staat in het lijstje. \r\nSelecteren en naar een dan op \"can you run it?\" klikken en een minnutje later weet je of je computer het spel wel of niet aan kan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen