Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Als ik mijn internetvenster open, moet ik altijd klikken om te zorgen dat het schermvullend is. Ik weet dat er enige tijd geleden in comp. idee een adres is opgegeven met behulp waarvan je altijd volledige paginagrootte krijgt.\r\nWeet iemand dat adres ??\r\n\r\nGroet, Ferry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Probeer eens de snelkoppeling van Internet Explorer te vinden in het Startmenu. Klik er met de rechtermuis knop op en kies eigenschappen.\r\nDaar kun je aangeven dat het programme in 1 van de volgende standen geopend moet worden: normaal, mini of maximaal (heb de korrekte nederlandse tekst niet, werk met engelse en duitse pcs). Kies de maximaal optie en klik dan op OK om het te bewaren. Gebruik daarna de snelkoppeling om Internet Explorer te starten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [URL=\"http://www.jiisoft.com/Default.aspx\"]Via deze link [/URL]kun je Windows IE Maximizer downloaden. Dan weet je zeker dat IE altijd in een volledig scherm wordt gestart. ( Freeware...) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen