Ga naar inhoud

sommige site's erg traag

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op de pc van mijn man openen sommige site\'s erg traag.\r\nDit had hij in het verleden ook al en na het instaleren van een nieuwe harde schijf leek het even goed te gaan.\r\nTot van de week.\r\nZo zit hij nog lekker te surfen en opeens opent nu.nl erg traag.\r\nZonder wat geinstaleerd te hebben in die tussentijd.\r\npagina.nl kan ook niet geopend worden.\r\nVoor de rest loopt alles prima.\r\nOok deze 2 site\'s gaven voor de nieuwe harde schijf ook die problemen.\r\nWie weet wat hij mist op de pc wat dit probleem kan veroorzaken? Of wat hij mischien er te veel op heeft staan?
Link naar reactie
De hoeveelheid programma\'s die op de PC staan geven geen problemen (tenzij de schijf bijna vol is), het kan wel zo zijn dat er tegelijkertijd teveel aan het werk is, maar dan zou je het probleem ook moeten hebben op andere sites.\nHet kan ook liggen aan de sites zelf hoor... sommige sites zijn erg traag van zichzelf.\nBelangrijk is wel om te weten: Wat voor PC heb je (vooral de hoeveelheid geheugen is belangrijk), heb je een up to date anti virus en een anti spy- en adware programma?
Link naar reactie
Het is een pentium4, 2,8ghz werkgeheugen 1gb.\r\nWindows xp plus sp2 en IE7\r\nAlle updates van windows. Up to date Norton antivirus.\r\nen een up to date anti spyware en adware.\r\nverder nog ccleaner en A1 ultrapc cleaner.\r\nWij hebben ieder een pc en zitten naast elkaar.\r\nOp mijn pc heb ik die porblemen niet alleen op die van hem en dan ook alleen met nu.nl en pagina .nl
Link naar reactie
Kijk eens in de anti-spyware en Norton instellingen. Wellicht is een bepaalde site geblokkeerd. nu.nl heeft bv. reclameblokken op hun pagina\'s staan. Als die geblokkeerd worden, kan de webbrowser soms zolang wachten tot er een time-out komt en dan laat ie pas het e.e.a. zien.\nZelf had ik bv. doubleclick.net naar een ander ip-adres gestuurd (127.0.0.9). Ik zag geen advertenties, maar het duurde soms wel langer.\n\nAlternatief om te proberen: installeer bv. Firefox met Adblock ([url]www.getfirefox.com[/url]) en Adblock als Add-In. Daarmee kun je heel makkelijk zien welke URL\'s opgenomen zijn op de pagina\'s van die 2 sites. Wellicht kom je daarmee verder.\nAls het opgelost is, kun je natuurlijk zonder problemen die browser weer deinstalleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...