Ga naar inhoud

Kinderen klagen over trage pc

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo vinden jullie dit normaal dat men 3 kinderen over hun eigen pc over de snelheid .\r\nZe hebben alle 3 dezelfde pc\'s:\r\nSpec : Intel e4300 met 2gb ram en nvidia 7600gs 512mb videokaart en 300gb hd en windows vista home premium.\r\nZe zagen omdat ze de huispc sneller vinden :\r\nSpec : Intel q6600 met 4gb ram en 2 x 512mb video en 2 x 500gb hd en windows vista ultimate.\r\nVinden jullie dat zij moeten klagen op leeftijden van 14,16,18?
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze mogen ook niet klagen, want ik krijg ook niet zo maar een nieuwe pc. Een nieuwe videokaart, een Geforce 7600GS 256MB AGP, moest ik gewoon zelf betalen en net zoals een geheugen verdubbeling.\r\nJa, als je het op papier zet, dan is de huispc overbeduidend sneller.\r\nSpelen ze niet veel games? Want dan klagen ze over te lage framerates en te lange laadtijden.\r\nHun vorige pc is vergelijkbaar met die van mij alleen klokt die van mij 2.8ghz. Ik speel er redelijk zware spellen op zoals oblivion en quake 4 en mij hoor je niet klagen.\r\nAnders geef je ze gewoon die 3ghz weer. Dan wil ik wel weten of ze die e4300 nog sloom vinden.
Link naar reactie
Zeer wrede maar goede straf haha....\r\nMaar nog een klein vraagje.. Waar wil je ooit 3 van die ongelovelijk dure, meer dan hypermodere pc\'s van betalen?\r\n\r\nIk zelf heb moeite moeten doen om de \"financiering\" van mijn pc rond te krijgen. Ik ben namelijk een student met een zeer krappe portemonee. Mijn pc heeft een pentuim D 3.2GHz, 1GB RAM en een ATI Radeon X1300 Pro videokaart, maar ik game er heel goed op. Zeer snel en goed zelfs. Ook zware programma\'s draaien er lekker op.\r\n\r\nMijn enig sinds onvoorzigtige mening is: die pc\'s zijn meer dan ze verdienen, ik zou er juist heel blij mee zijn. :) Maar een maand met die 486\'s idd wel een beetje veel van het goede.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...