Ga naar inhoud

Probleem met IE7

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds enige dagen heb ik een PC met Windows Vista Premium home edition. De eerste dagen werkte alles prima totdat IE 7 bij het opstarten een melding gaf dat het programma niet meer werkt. Gelukkig is er een optie önline probleem oplossen\" en als ik daar op klik wordt een venster geopend dat aangeeft dat dit inderdaad in werking is. Na enige tijd seconden wordt dit venster gesloten en gebeurt er niks meer.\r\n\r\nIk heb al een hele tijd zitten klooien om het weer werkend te krijgen maar tot nu toe nog met weinig resultaat. Wat heb ik gedaan tot nu toe, alles helaas zonder resultaat:\r\n\r\nGepoogd IE7 los te installeren (gedownload van de microsoft site). Bij start installatie geeft het systeem een compatibiliteitsfoutmelding en weigert te installeren.\r\n\r\nAlle programma\'s die ik geinstalleerd had verwijderd om te kijken of er een compatitbiliteitsconflict is met andere programma\'s.\r\n\r\nVista opnieuw ginstalleerd.\r\n\r\nBij toeval kwam ik er achter dat als ik de installatie rom in de schijf doe IE opeens wel start !! Na enige zoeken op internet vond ik een optie in IE7 om de fabrieksinstellingen terug te zetten maar ook dat had geen effect. Nu werkt IE dus alleen als ik de installatie rom in de DVD la heb zitten (Heel vreemd maar toch is het zo).\r\n\r\nIk vermoed dat er ergens een beveiligingsoptie verkeerd staat o.i.d. maar kom op dit moment niet verder.\r\n\r\nWie weet raad ?? Alvast bedankt voor eventuele hulp !!\r\n\r\nGroeten Michel
Link naar reactie
Hoi Michel,\r\n\r\nIk had denk ik het zelfde probleem na de installatie van Vista Home Premium; alles werkte behalve IE7. Na wat rond gekeken te hebben zag ik onderin het scherm van IE7 (naast het wereldbolletje) de tekst staan : Beveiligde Modus: ingeschakeld nadat ik deze had uit gezet werkte IE7 probleemloos !! (je kan dit uitzetten door op deze tekst dubbel te klikken en dan de allerlaaste regel \"beveilige modus uitschakelen).\r\n\r\nOvergeens werk nu met de 64bit versie en na installatie van deze versie werkte IE7 wel in deze modus, wellicht heeft het er mee te makken dat de 32bit versie van mij een upgrade was ?\r\n\r\nIk hoop dat jer hier mee geholpen bent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...