Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een andere computer via marktplaats gekocht.\r\nNu ben ik er achter gekomen dat er een wachtwoord op de bios zit.\r\nHoe kan ik die verwijderen??\r\nDe man waar ik hem gekocht heb is niet meer te berijken.\r\n\r\nGroeten\r\nBasP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Bios resetten.\r\n\r\nAfhankelijk van het moederbord kan dit op verschillende manieren.\r\n\r\nNieuwere moederborden hebben een jumper die je even moet verbinden waardoor het bios gereset wordt. Doe dit met het netsnoer uit het stopcontact!\r\nWaar je die jumper kunt vinden kun je nalezen in de handleiding van het moederbord.\r\n\r\nAndere optie is het verwijderen van de knoopcel-batterij op het moederbord. Deze levert stroom om klok en bios te onthouden terwijl de voeding is uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 tip: kijk eerst echt alles na voordat je iets koopt en zorg dat je een adres en een personelijke email van de man hebt die hem verkoopt anders kan het nog altijd een gestolen laptop zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen