Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Beste Forumers,\r\n\r\nIk ben over gegaan van Express naar Outlook, maar nu wil ik mijn nieuwste (postvak in) berichten in Outlook hebben. Ik heb nu er berichten in staan van 2004 en 2005, maar ik zou het echt niet weten waar hij dit vandaan haalt. Waar haalt Outlook deze berichten vandaan, en hoe kan ik dit voor elkaar krijgen.\r\n\r\nGroet\r\nGerrit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Misschien kom je er zo uit? [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/results.aspx?qu=van+outlook+express+naar+outlook[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Bedankt Reintje, maar ik heb het zelf al gevonden. Ik zal vemelden wat ik gedaan heb voor andere die ook een keer switsen willen van Express naar Outlook of andersom.\r\n\r\nJe klikt op file - import/export, dan ik het volgende dialoogscherm op \"import internet mail and adresses - next > in het volgende scherm selecteert je weer aan wat voor jouw van toepassing is. Zo ook in het laatste scherm. hierna wordt alles overgezet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen